Все про українців на Батьківщині й за кордоном
ВАЖЛИВО

Як підприємиця бренду пошиття вишиванок масштабувала власне виробництво

22 Травня 2025, 13:02

Фото: фейсбук-сторінка Державної служби зайнятості
Крістіна Макаренко – засновниця бренду «Golden TRINITY», що поєднує традиційну українську вишивку з сучасними дизайнерськими підходами, скористалася можливостями грантової програми «Власна справа», аби реалізувати стратегію із розширення виробництва.

Про це повідомляє ІА “РеІнформ” з посиланням на Державну службу зайнятості.

“Протягом 17-ти років Крістіна Макаренко займається пошиттям та ремонтом одягу, останні 6 років жінка виготовляє саме українські вишиванки, і за цей час здобула довіру клієнтів завдяки доступним цінам вишиванок та високій якості продукції”, – йдеться в повідомленні.

У 2021 році підприємиця зареєструвала торговий знак «Golden TRINITY».

В рамках підтримки малого бізнесу пані Макаренко стала учасницею державної програми «Власна справа», отримавши від Служби зайнятості мікрогрант у розмірі 250 000 гривень.

Зазначається, що ці кошти були використані для масштабування виробничих потужностей, придбання одноголової вишивальної машини, що значно покращило технологічні можливості бренду.

Бренд «Golden TRINITY» успішно представлений у шоурумах міст Києва та Львова, а також доступний для онлайн-замовлень, що дозволяє задовольняти потреби клієнтів з усієї України та за її межами.

“Я пишаюся тим, що ми пропонуємо українцям надзвичайно широкий асортимент чоловічих та жіночих сорочок. Сьогодні ми створюємо одяг на сучасному обладнанні та за передовими технологіями, зберігаючи український дух та традиції”,
 – зазначає пані Крістіна.

Раніше РеІнформ розповідав, як сімейний бізнес на Миколаївщині зміцнює сільське господарство за допомогою гранту від держави.