Фінансова підтримка місцевому бізнесу: у Миколаєві стартував конкурс для підприємців
1 Травня 2025, 8:16
Фото ілюстративне: pexels.com
Відповідну ініціативу впроваджує Миколаївська ОВА спільно з Регіональним фондом підтримки підприємництва у Миколаївській області. Про це РеІнформ повідомляє з посиланням на фейсбук-сторінку обласної військової адміністрації.
За умовами відкритого конкурсного відбору підприємці можуть отримати фінансову підтримку на часткову компенсацію:
- вартості придбаних основних засобів (не > 30 % їхньої вартості та не > 200 тисяч гривень);
- відсоткових ставок за кредитами (не > 200 тисяч гривень);
- кредиту на відбудову зруйнованих внаслідок військової агресії основних засобів (> 30% їхньої вартості та не > 200 тисяч гривень);
- витрат на переміщення виробничих потужностей, які повернули з місць релокації до Миколаївської області (не > 50 % їхньої вартості та не > 200 тисяч гривень).
Для участі необхідно подати такі документи:
- заявку на участь у конкурсному відборі;
- коротку презентацію суб’єкта підприємництва, яка відповідає розділу ІV Порядку;
- копію довідок органу державної податкової служби про реєстрацію суб’єкта підприємництва платником податків та про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів;
- копію статуту суб’єкта підприємництва – для юридичних осіб;
- копію документа, що посвідчує особу громадянина України – для фізичних-осіб підприємців;
- копію реєстраційного номера облікової картки платника податків або серію та номер паспорта;
- гарантійний лист суб’єкта підприємництва (в довільній формі) про неотримання державної допомоги.
Переглянути повний перелік необхідних документів та дізнатися інші умови конкурсу можна за цим посиланням.
Заявки приймають до 5 травня 2025 року.
У разі виникнення додаткових питань можна зателефонувати до Регіонального фонду підтримки підприємництва у Миколаївській області: (050) 318-43-06 або написати на e-mail: v.evseev911@gmail.com.
Нагадаємо, що раніше в Корабельному районі Миколаєва завдяки міжнародним партнерам було відкрито новий ЦНАП.