Все про гуманітарну складову - офіційно
ВАЖЛИВО

У жовтні на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшло понад 36 тисяч звернень

5 Листопада 2024, 16:14

Зокрема, оператори гарячої лінії з кризових питань 1548 прийняли більш ніж 14 тисяч дзвінків. Також вони надали відповіді на понад 7 тисяч звернень, які надійшли через месенджери. Про це повідомляє РеІнформ з посиланням на Мінреінтеграції.

Крім того, протягом минулого місяця співробітники кол-центру Мінреінтеграції опрацювали майже 5 тисяч дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО.

Серед питань, з якими громадяни найчастіше зверталися на гарячі лінії Мінреінтеграції:

  • виплата державної допомоги внутрішнім переселенцям;
  • грошова допомога від міжнародних організацій;
  • виплата компенсацій власникам житла, які безкоштовно прихистили ВПО;
  • фінансова допомога на придбання твердого побутового палива для вразливих категорій населення прифронтових територій;
  • отримання правової, гуманітарної та соціальної допомоги.

Також протягом жовтня оператори гарячої лінії Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції прийняли понад 10 тисяч дзвінків.

Нагадуємо, що зателефонувати на цілодобову гарячу лінію з кризового реагування можна за коротким номером 1548 або написати у месенджери WhatsApp/Telegram/Viber на номер: (096) 078-84-33.

Крім того, звернення приймаються:

  • за допомогою вебпорталу гарячої лінії 1548;
  • через чат-бот у Telegram 1548_MinRe_bot;
  • через електронну скриньку: 1548@minre.gov.ua.

Звернутися на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО можна за номером: (066) 813-62-39.

Зателефонувати на гарячу лінію НІБ — за номерами: 1648 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону).

Раніше ми повідомляли про те, що у вересні на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшломайже 34 тисячі звернень.