У жовтні на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшло понад 36 тисяч звернень
5 Листопада 2024, 16:14Зокрема, оператори гарячої лінії з кризових питань 1548 прийняли більш ніж 14 тисяч дзвінків. Також вони надали відповіді на понад 7 тисяч звернень, які надійшли через месенджери. Про це повідомляє РеІнформ з посиланням на Мінреінтеграції.
Крім того, протягом минулого місяця співробітники кол-центру Мінреінтеграції опрацювали майже 5 тисяч дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО.
Серед питань, з якими громадяни найчастіше зверталися на гарячі лінії Мінреінтеграції:
- виплата державної допомоги внутрішнім переселенцям;
- грошова допомога від міжнародних організацій;
- виплата компенсацій власникам житла, які безкоштовно прихистили ВПО;
- фінансова допомога на придбання твердого побутового палива для вразливих категорій населення прифронтових територій;
- отримання правової, гуманітарної та соціальної допомоги.
Також протягом жовтня оператори гарячої лінії Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції прийняли понад 10 тисяч дзвінків.
Нагадуємо, що зателефонувати на цілодобову гарячу лінію з кризового реагування можна за коротким номером 1548 або написати у месенджери WhatsApp/Telegram/Viber на номер: (096) 078-84-33.
Крім того, звернення приймаються:
- за допомогою вебпорталу гарячої лінії 1548;
- через чат-бот у Telegram 1548_MinRe_bot;
- через електронну скриньку: 1548@minre.gov.ua.
Звернутися на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО можна за номером: (066) 813-62-39.
Зателефонувати на гарячу лінію НІБ — за номерами: 1648 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону).
Раніше ми повідомляли про те, що у вересні на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшломайже 34 тисячі звернень.