В Івано-Франківську розпочав роботу ще один луганський ЦНАП
7 Червня 2024, 12:26Нещодавно на базі Координаційного центру надання допомоги ВПО з Луганщини у Франківську розпочав роботу Центр надання адміністративних послуг Нижньотеплівської СВА. Про це РеІнформ повідомляє з посиланням на телеграм Луганської обласної військової адміністрації.
Зазначається, що тут переселенці можуть отримати такі послуги:
- подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно;
- зняття із зареєстрованого місця проживанняособи;
- видача витягу про зареєстрованих у житловому будинку осіб;
- видача витягу з реєстру територіальної громади;
- реєстрація місця проживання людини;
- реєстрація місця проживання малолітньої дитини (до 14 років);
- уточнення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів;
- встановлення статусу, видача посвідчення учасника бойових дій;
- призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва);
- видача нового посвідчення учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, членам сім’ї загиблого (померлого) захисника та захисниці України, постраждалим учасникам Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни особистих даних;
- призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги тощо.
Отримати консультації можна щоп’ятниці з 10:00 до 15:00. Додаткову інформацію можна отримати за номером: (097) 027-39-58.
Також в РДА нагадали графік прийому жителів області адміністраторами інших ЦНАПів:
- вівторок – Старобільський ЦНАП;
- середа – Троїцький ЦНАП (з 12:00 до 15:00);
- четвер – Старобільський ЦНАП;
- п’ятниця – Новопсковський ЦНАП;
- субота – Троїцький ЦНАП (з 10:00 до 12:00).
Нагадаємо, раніше в Запоріжжі розпочав роботу ЦНАП для переселенців із Дніпрорудненської громади.