Торік до 85% українців повністю відмовилися від російського медіапродукту
30 Травня 2024, 11:19У медійних уподобаннях українців за останній рік відбулися помітні зміни. Спостерігається суттєве зростання зацікавленості продуктами українського виробництва, а також тими, що присвячені вітчизнянійісторії та культурі. Про це РеІнформ повідомляє з посиланням на дані Індексу медіаграмотності 2023, який дослідила ГО «Детектор медіа.
Зазначається, що торік медіаконтент українського виробництва стали частіше споживати 50,3% аудиторії. Якщо до цього показника додати 32,7% тих, хто заявив про незмінність своїх уподобань, то вимальовується доволі високий рівень споживання контенту саме вітчизняного виробництва.
Матеріали, присвячені українській історії і культурі, також почали частіше, ніж у 2022 році, дивитися, слухати й читати 39,5% аудиторії (разом з тими, хто робив це й до того, – понад 78%).
Крім того, більше людей почало цікавитись також контентом суспільно-політичної тематики (на 27,4%) та матеріалами від військових експертів (на 44,3%).
Разом із цим від 69% до 85% українських споживачів медіаконтенту у 2023 році повністю відмовились від медіапродуктів російського виробництва – як від офіційних, так і від опозиційних медіа.
«Індекс медіаграмотності українців» проводилося компанією New Image Marketing Group (польовий етап: 15.01.2024 – 29.01.2024). Мета дослідження — валідизувати концепцію індексу медіаграмотності та прорахувати його для різних категорій української аудиторії. Методологія: кількісне дослідження; інтерв’ю обличчя-до-обличчя за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI). Обсяг вибірки: 1200 респондентів. Цільова аудиторія: доросле населення України (18+). Дослідження не проводилось на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської, Запорізької, Херсонської областей та в АР Крим.
Раніше ми розповідали про те, що більшість українців виступає за усунення російської мови з офіційного спілкування.
Фото: detector.media