Українська компанія розширила асортимент військової амуніції завдяки гранту
13 Березня 2024, 17:57Максим Коровін – власник компанії Skin&Skin, що займається виготовленням амуніції, повідомляє РеІнформ з посиланням на Міністерство економіки України.
Зазначається, що власну справу він розпочав у 2016 році з виготовлення сумок, рюкзаків та аксесуарів зі шкіри. На той час на українському ринку не вистачало цікавих та автентичних товарів цієї групи, тому Максим із товаришами вирішили спробувати почати власне виробництво.
З 2017 року хобі чоловіка почало набирати оберти. Креативні та якісні товари мали попит, а команда підприємця вдосконалювала виробництво та підвищувала якість продукції.
Початок повномасштабної війни став викликом для всіх українців і для Максима також. «Як ми можемо допомогти країні?» – таке запитання постало перед підприємцем та його командою. І вони почали діяти.
З першого тижня війни, команда Skin&Skin почала розробляти перші зразки для виготовлення військової амуніції. Вирішили почати з ременів для зброї: перепрофілювали деякі процеси й за декілька тижнів з’явилася готова продукція. Частину товарів роздавали на запити військових безкоштовно, іншу – продовжували продавати онлайн.
Згодом почали виробляти підсумки та інші види амуніції. На початку повномасштабного вторгнення такі товари мали великий попит, тому компанія одразу зайняла свою нішу.
З розробкою всіх товарів Максиму допомагали знайомі військові, які тестували амуніцію в умовах реального військового життя: це дозволяло максимально покращити якість та зручність.
Торік перед командою Максима постало питання розширення бізнесу. І тут на допомогу прийшов грант за програмою «Власна справа». За отримані кошти було закуплено нове обладнання і стратегічний запас матеріалів. Тепер бренд розширив лінійку представлених товарів.
Раніше ми повідомляли про те, що виробник металорізальних лазерних верстатів планує подвоїти своє виробництво завдяки гранту.
Фото: телеграм Мінекономіки