Все про гуманітарну складову - офіційно
ВАЖЛИВО

Що таке Дія.Підпис та як його створити?

9 Лютого 2024, 11:01

Якщо вам необхідно авторизуватися в одному з електронних кабінетів (наприклад, Пенсійного фонду, Кабінет водія тощо) підписати електронний документ чи отримати адміністративну послугу онлайн, то можна скористатися Дія.Підписом.  Про це РеІнформ повідомляє з посиланням на фейсбук Юридичного порадника для ВПО.

«Дія.Підпис» – це кваліфікований електронний підпис (КЕП), який дозволяє підтвердити особистість людини в цифровому вимірі. Він необхідний, щоб підписувати документи, авторизуватися в державних сервісах і отримувати електронні держпослуги.

Як створити Дія.Підпис?

  1. Завантажте та авторизуйтеся у застосунку Дія.
  2. У меню оберіть «Дія.Підпис».
  3. Натисніть «Активувати Дія.Підпис».
  4. Підтвердіть особу через перевірку за фото.

Зверніть увагу! Це найскладніший етап процедури –– доведеться покрутити головою та підібрати добре освітлення. Якщо носите окуляри, їх потрібно зняти.

  1. Вигадайте 5-значний код (PIN-код) для Дія.Підпису і обовʼязково запам’ятайте його.

Відеоінструкцію можна переглянути за посиланням.

Важливо! Створити Дія.Підпис можна лише, якщо у вас є хоча б один з цих документів у застосунку Дія:

  • ID-картка,
  • біометричний «закордонний» паспорт,
  • «закордонний» паспорт, виданий після 2015 року,
  • посвідка на тимчасове чи постійне місце проживання.

Термін дії Дія.Підпис – 1 рік або до моменту його видалення.

Раніше ми повідомляли про те, що в Дії вдосконалили послугу заміни водійських прав.

МІТКИ