Українці переважно проводять в інтернеті понад 4 години на день
16 Січня 2024, 20:02Українці переважно проводять в інтернеті понад 4 години на день, а активні користувачі – понад 8 годин. Про це РеІнформ повідомляє з посиланням на дані дослідницької компанії Gradus Research.
Зазначається, що ця концепція постійного «онлайну» проявляється в регулярному пошуку актуальної інформації, «перевірці зв’язку» з рідними в месенджерах та купівлі товарів через інтернет.
Зокрема, на початку пандемії офлайн- та онлайн-покупки конкурували між собою, і перші були більш поширеними, оскільки люди мали звичку ходити в магазини й обирати товари фізично. Під час війни ж відбулося ще глибше онлайн-занурення українців.
Опитування показує, що більше чверті людей надають перевагу онлайн-покупкам, ще 38% – купують як в онлайні, так і в офлайні.
Крім того, найпопулярнішим медіа для споживання новин серед українців залишаються месенджери (70%), але також зростає значення короткого відеоконтенту. Респонденти все більше надають перевагу Youtube (56%), порівнюючи з березнем 2023 року (50%). Значення телебачення як новинного каналу також зросло (42% проти 38%).
Як вважають соціологи, той факт, що люди все частіше обирають відеоформат контенту, може свідчити про втому від читання новин і зростаючу популярність формату відеоблогів.
Опитування проведено компанією Gradus Research 5-7 вересня 2023 року. Опитано 1896 респондентів методом самозаповнення анкети в мобільному додатку.
Раніше ми розповідали, що понад 60% українців повністю відмовилися від російськомовного контенту.