«Ти вдома»: в Україні запустили кампанію проти стереотипів щодо ВПО на ринку праці
5 Січня 2024, 18:56
Українська платформа розвитку кар’єри Happy Monday запустила кампанію «Ти вдома», щоб підтримати внутрішньо переміщених українців, які впродовж майже двох років війни стикаються з труднощами та упередженнями під час працевлаштування. Про це РеІнформ повідомляє з посиланням на фейсбук платформи.
«Наша мета – підсвічувати цінності внутрішніх переселенців для нових громад та місцевих роботодавців. А також підтримати самих людей та показати, що знайти роботу в новому місці з хорошими умовами можливо», – йдеться в повідомленні.
У межах кампанії українців закликають ознайомитися з історіями пʼятьох внутрішньо переміщених українців, які успішно працевлаштувалися в нових громадах, а також поділитися власною історією пошуку роботи як ВПО та викликами, виявами дискримінації, з якими зіткнулися.

Крім того, працедавцям пропонують відкрити вакансії, дружні до ВПО, поділитися професійними можливостями (стажування, курси, освітні програми, конкурси, стипендійні програми і т.д.) або створити їх для переселенців. А також поділитися досвідом працевлаштування ВПО у форматі статей, дописів у власних соцмережах.
«Наявність доходу і роботи є одним з надважливих факторів для успішної інтеграції ВПО на новому місці проживання. Адже це те, що дозволяє вимушено переміщеним українцям забезпечувати базові потреби, як-от хороше житло, харчування, що надалі впливає на якість соціальної інтеграції. При цьому, за оцінками МОМ, кожна п’ята внутрішньо переміщена особа (загалом це близько 900 тисяч українців) хотіла б залишитись у новій громаді, якісно в ній інтегруватись і зробити її своїм новим домом. І ми можемо з цим допомогти», – наголосили в Happy Monday.
Раніше ми розповідали, у яких країнах ЄС найбільше працевлаштованих українців.