Все про гуманітарну складову - офіційно
ВАЖЛИВО

З моменту запуску служба 112 вже прийняла майже пів мільйона звернень

1 Січня 2024, 11:57

Від початку запуску в Україні служби 112 «єдиного вікна» для повідомлень про надзвичайні ситуації – її оператори отримали майже півмільйона звернень від громадян. Про це РеІнформ повідомляє з посиланнямна телеграм міністра внутрішніх справ Ігоря Клименка.

Зазначається, що перший комунікаційний центр відкрили у липні в Києві. А до кінця року проєкт масштабували. Наразі виклик екстрених служб за номером 112 доступний ще у шести областях: Вінницькій, Житомирській, Київській, Львівській, Черкаській та Чернігівській.

За словами очільника МВС, оператори служби володіють іноземними мовами. Також на лінію можуть звернутися люди з порушенням слуху чи мовлення. Фахівці вже опрацювали понад 5500 звернень жестовою мовою за допомогою відеозв’язку.

У планах – зробити лінію 112 доступною по всій території України.

Нагадаємо, нещодавно запрацювала нова гаряча лінія з питань осіб зниклих безвісти за особливих обставин при МВС.

МІТКИ