Все про українців на Батьківщині й за кордоном
ВАЖЛИВО

Місцеві органи соцзахисту мають краще дбати про ВПО

8 Вересня 2022, 9:04

Про це вкотре наголосила Ірина Верещук під час наради щодо вирішення проблем, пов’язаних з виплатами для ВПО. Також віцепрем’єр звернула увагу на слабо організовану роботу районних управлінь соціального захисту населення (УСЗН).

Про це повідомляє РеІнформ з посиланням на Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.

Протягом липня – серпня на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшли чисельні скарги на роботу місцевих УСЗН.

Зокрема, на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань прийнято 56700 звернень, 50% з яких – це питання щодо виплати допомоги ВПО. На гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО лише за серпень надійшло 1739 звернень, при цьому 60% питань також стосувались вищезазначеної проблеми.

Надходять також чисельні звернення людей особисто до віцепрем’єра Ірини Верещук.

Найчастіше люди скаржаться на відмову працівників соцзахисту повторно приймати заяви та розглядати їхні звернення. А також – на затягування в опрацюванні справ.

Часто справи губляться в управліннях – якщо особи повторно переміщаються. Гальмує процес також недостатня комунікація між регіональними управліннями під час передачі справ. Як результат – справи не обробляються місяцями.

Інформаційно-обчислювальний центр (ІОЦ) Мінсоцполітики 2 вересня направив на місцеві УСЗН списки осіб, які подавали заяви через Дію та яким не було нараховано виплати.

Загалом було надіслано 320 тисяч справ.

Віцепрем’єр-міністр звернулася до керівників всіх УСЗН з проханням забезпечити оперативне опрацювання списків. Вона наголосила на неприпустимості відмови громадянам у повторному розгляді їхніх заяв та звернулася до керівників департаментів соцзахисту населення ОВА та начальників районних  управлінь соцзахисту з проханням налагодити роботу управлінь: ознайомити працівників УСЗН з інструкціями ІОЦ Мінсоцполітики, оперативно опрацювати справи, які надав ІОЦ, та призначити виплати, які гарантує держава ВПО.

За додатковими роз’ясненнями керівники обласних департаментів соціального захисту населення та районних УСЗН можуть звернутися до Інформаційно-обчислювального центру (ІОЦ) Мінсоцполітики за телефоном: (044) 494-19-10.

У разі виникнення проблем у ВПО при поданні заяв чи взятті на облік, звертайтесь до Мінреінтеграції:

  • 15-48 – цілодобова гаряча лінія з кризових питань;
  • +38 (096) 078 84 33 – гаряча лінія для дзвінків з-за кордону та з ТОТ, WhatsApp/ Telegram/Viber;
  • +38 (066) 813 62 39 – гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО.

Фото: Мінреінтеграції